1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی InstaView مدل SXB535NS

571 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی InstaView مدل SXB535NS

حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی خود را با یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی InstaView مدل SXB535NS تضمین کنید.

·       تکنولوژی InstaView Door-in-Door: برای جلوگیری از خروج سرمای داخل یخچال بدون باز کردن درب و تنها با زدن دو ضربه بر روی پنل شیشه ای می توانید داخل یخچال را ببینید. فن آوری Door-in-Door نیز دسترسی راحت به مواد غذایی را برای شما فراهم می کند.

·       یخ ساز باریک: یخ ساز یخچال به صورت فشرده و کوچک بر روی درب فریزر قرار داده شده تا فضای بیشتری در اختیار کاربر قرار بگیرد.

·       فیلتر هوای هوشمند. آنچه فیلتر هوای هوشمند موجود در این یخچال ساید بای ساید ایجاد می کند گردش هوای تازه، از بین بردن بوی بد یخچال و نابودی باکتری های مضر تا 99.999 درصد می باشد.

·       فن آوری Smart ThinQ: این تکنولوژی مدرن و پیشرفته به شما امکان می دهد حتی از راه دور و تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند یخچال ساید بای ساید InstaView را کنترل یا عیب یابی کنید.

·       قفسه کاربردی: یک قفسه کاربردی با دمای مناسب برای نگهداری برخی خوراکی های حساس مانند پنیر و ژامبون و … در نظر گرفته شده است.

·       قابلیت FRESH Balancer: این ویژگی در یخچال InstaView به کاربر امکان می دهد دمای محفظه میوه و سبزیجات را در دو حالت متفاوت برای میوه یا سبزی تنظیم کند.

·       Moist Balance Crisper: محفظه نگهداری میوه وسبزیجات در این یخچال ال جی ساختاری مشبک دارد. این ساختار خلاقانه رطوبت آنها را در سطح مطلوبی نگه می دارد.

·       کمپرسور خطی اینورتر: این نوع کمپرسورها تحولی بنیادین در موتور یخچال ایجاد کرده است. مصرف انرژی در یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی InstaView مدل SXB535NS تا 32 درصد کاهش یافته و امکان کنترل دما در شرایط مطلوب تر فراهم شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669