1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

مزایا و معایب استفاده از ماشین های ظرفشویی

467 بازدید

از زمان ورود ماشین های ظرفشویی به بازار، برخی از خانم ها تمایل زیادی به خرید این وسیله پیدا کرده اند تا بتوانند بخشی از کارهای منزل را  کم نموده و بتوانند به فعالیت های بیشتری برسند. اما این وسیله برقی، هنوز زیاد در میان افراد باب نشده است و شاید یکی از دلایل عدم محبوبیت ماشین ظرفشویی این است که بسیاری از افراد به این باور هستند که شستن ظروف وقت زیادی را به خود اختصاص نمی دهد پس دلیلی ندارد که با ماشین ظرفشویی آب و برق بیشتری مصرف کنیم. اگر چه این باور افراد کاملا درست است ولی ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله، مزایا و معایب این وسیله را بیان کنیم تا شما بهتر بتوانید تصمیم گیری درمورد خرید را انجام دهید.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

1-   برای خانم های شاغل که هم باید در بیرون از منزل کار کنند و هم باید امور خانه را اداره نمایند، ماشین ظرفشویی باعث می شود که در زمان صرفه جویی نموده و بتوانند به سایر امور خانه بپردازند.

2-   در مهمانی ها که حجم زیادی از ظروف جمع می شوند، شما می توانید با خیالی آسوده، شستن ظروف را به ماشین ظرفشویی بسپارید و خود به سراغ نظافت منزل بروید.

3-   خانم هایی هستند که به دلیل بیماری های پوستی نمی توانند با شوینده ها در تماس باشند و حتی شستن ظروف با دستکش هم کمکی به آن ها نمی کنند زیرا شرایط پوستی آن ها به گونه ای است که نمی توانند از دستکش استفاده نمایند لذا در این مواقع، ماشین ظرفشویی بهترین کمک به آن ها است.

4-   همچنین خانم ها با افزایش سن، قادر به ایستادن طولانی مدت بر روی پای خود نیستند لذا ماشین ظرفشویی در این شرایط به کمک این افراد می آید.

معایب ماشین ظرفشویی

1-   بالاخره این وسیله، با برق و آب همزمان کار می کند لذا از این نظر ممکن است برای برخی افراد رضایت بخش نباشد زیرا یک وسیله به افزایش قبض آب و برق اضافه شده است.

2-   از آنجایی که ماشین های ظرفشویی دارای محیط مرطوب و گرم هستند لذا محیط مناسبی برای رشد قارچ ها فراهم می شود و به خصوص این که به مرور زمان داخل ماشین ظرفشویی، جرم گرفته و این حالت بستر را برای تکثیر قارچ ها فراهم می کند. لذا محیط داخلی این وسیله، آلوده است.

3-   همه ظروف را نمی توان با ماشین ظرفشویی شت و شو داد.

4-   مواد شوینده ای که برای ماشین های ظرفشویی استفاده می شوند گران هستند و به همین دلیل خرید آن ها نیاز به هزینه ای بیشتر از شوینده های معمولی دارد.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669