1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ال جی در پردیس

1026 بازدید
lg

در زمان خرید وسایل برقی خانگی به هیچ عنوان عجله نکرده و سعی کنید بهترین برند را انتخاب کنید چرا که قرار است سالیان طولانی از آن ها استفاده کنید. یکی از معیارهای انتخاب برند، توجه به وجود نمایندگی های معتبر در شهر خودتان است. نمایندگی تعمیرات ال جی در پردیس ، با تیمی از متخصصین حرفه ای، از شما حمایت نموده و خدمات پس از فروش را به بهترین شکل برای شما ارائه می کند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ال جی در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات ارائه شده توسط  نمایندگی پاناسونیک

 

1-   تعمیر در منزل مشتری

آیا انتقال وسیله خود به نمایندگی سخت بوده و  یافرصت کافی برای مراجعه حضوری ندارید؟ اصلا جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی ما تعمیرات را در منزل انجام می دهد. کافی است درخواست خود را به نمایندگی اطلاع دهید. از این پس مسئولیت امور با ما خواهد بود.

2-   ارائه گارانتی تعمیرات

تعمیرکاران ما موظف هستند به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل دهند تا در صورت بروز این مشکل در مدت اعتبار گارانتی، خدمات رایگان ارائه شود.

3-   دریافت هزینه مناسب

با هدف کاهش هزینه ها،  ضمانت نامه وسیله، معیاری برای تخفیف خواهد بود. البته مشروط  به اینکه گارانتی وسیله دارای تاریخ اعتبار باشد.

4-   استفاده از قطعات اصل

اگر خرابی وسیله به دلیل عیب در برخی از قطعات بوده و  امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تضمین می کنیم که از قطعات ارجینال استفاده شود.

5-   ارائه خدمات مشاوره رایگان

بخش از خدمات نمایندگی، به ارائه مشاوره تلفنی رایگان تحت نظر کارشناسان ماهر اختصاص دارد. اگر کارشناسان ما تشخیص دهند که عیب وسیله سطحی است، به شما کمک می کنند تا خودتان مشکل را رفع نموده و در نتیجه نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود.

 

آشنایی با ما

 

خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی در پردیس

نمایندگی ال جی در پردیس عرضه کننده‌ تمام خدمات تعمیر، سرویس و تعویض قطعه، مفتخر است در خدمت شما کاربران عزیز ‌باشد. اگر شما برای خرید لوازم خانگی برند ال جی را انتخاب کرده‌اید، در راستای این اعتماد، برند ال جی نمایندگی های معتبری برای راحتی کاربران در سراسر کشور، از جمله شهر پردیس قرار داده است.
مزایای استفاده از خدمات این نمایندگی، سرعت عمل بالا در عیب‌یابی محصولات و تعمیر قطعه‌ یا تعویض آن با قطعه‌ های ارجینال همراه با گارانتی است.
 1669