1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی NEXT-P مدل MDP860DB

602 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی NEXT-P مدل MDP860DB

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی NEXT-P مدل MDP860DB جز آن دسته لوازم خانگی است که چهره ای شیک و مدرن به آشپزخانه شما می بخشد. پارامترهای عمده این محصول عبارتند از :

–    سیستم تصفیه آب چند لایه: آب مخزن یخچال NEXT-P از یک فیلتر سه گانه عبور کرده و تمام آلاینده های آن حذف شده است. مخزن آب این یخچال از استیل ضد زنگ بوده و می توان میزان آب خروجی را در دو حالت مستمر یا حجم مشخص تنظیم نمود. همچنین میز زیر آبریز به صورت کشویی بوده و پر کردن هر ظرف کوچک یا بزرگ را راحت کرده است.

–    فیلتر هوشمند(Hygiene FRESH): به لطف وجود یک فیلتر هوشمند در یخچال فریزر ساید بای ساید NEXT-P باکتری ها تا 99.999 درصد از بین می روند و هوایی کاملا تازه در آن جریان دارد. به همین علت بوی بد یخچال نیز به حداقل می رسد.

–    درب جدید Door-in-Door: بطری ها و اقلام خوراکی پرمصرف را در قفسه جلو قرار داده و بدون باز کردن درب اصلی یخچال و تنها با فشردن یک دکمه از آنها استفاده کنید.

–    کمپرسور اینورتر خطی: با استفاده از تکنولوژی کمپرسور اینورتر خطی صدای این یخچال تا 25 درصد و مصرف انرژی آن نیز تا 32 درصد کاهش یافته است.

–    سیستم عیب یابی هوشمند: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی NEXT-P مدل MDP860DB مجهز به سیستم Smart Dianosise می باشد. با استفاده از اپلیکیشن های تلفن هوشمند یا تماس با مرکز مشتریان ال جی یخچال مشکل خود را اعلام می کند.

–    طراحی زیبا و فکورانه: استفاده از استیل ضد زنگ، ضد لک و اثر انگشت با رنگ کریستالی مشکی این یخچال را برای هر آشپزخانه ای مناسب کرده است. ضمن آنکه مخزن یخساز نیز روی درب تعبیه شده تا فضای داخل یخچال بازتر شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669