1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

چگونگی استفاده از گارانتی وسایل برقی ال جی

819 بازدید
گارانتی وسایل برقی ال جی

ال جی یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده وسایل برقی در جهان و همچنین در ایران است که در میان رقبای خود، رتبه بالایی را به دست آورده است. به همین دلیل مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته و اکثرا در زمان خرید وسایل برقی، ترجیح می دهند همه وسایل را از برند ال جی انتخاب کنند. از طرف دیگر ال جی نیز به پاس اعتماد مشتریان و به منظور افزایش اعتبار خود در بازار جهانی، برای تمامی وسایل برقی تولیدی، ضمانت نامه هایی را در نظر گرفته است که مدت اعتبار آن ها با هم متفاوت بوده و متناسب با نوع دستگاه تنظیم می شود. این ضمانت نامه ها به مشتریان کمک می کند که در زمان خراب شدن وسیله برقی و در صورت اعتبار زمانی گارانتی، بتوانند از خدمات تعمیرات رایگان نمایندگی تعمیرات ال جی بهره مند شوند ولی برای این منظور، چند شرط اساسی نیاز است:

1-   گارانتی باید برچسب هولوگرام داشته باشد در غیر این صورت اعتباری نداشته و تقلبی محسوب خواهد شد.

2-   شما در صورتی می توانید از خدمات گارانتی بهره مند شوید که تعمیر وسیله برقی معیوب خود را به نمایندگی تعمیرات ال جی بسپارید که در این صورت، تعمیرات و یا هر عمل دیگری، برای مشتری رایگان خواهد بود. هیچ نمایندگی دیگری این ضمانت نامه ها را از شما نخواهد پذیرفت و در نتیجه شما باید برای تعمیرات، هزینه پرداخت نمایید.

3-   به اعتبار زمانی ضمانت نامه ها توجه داشته باشید. نمایندگی تعمیرات ال جی تا زمانی بر پایه گارانتی ارائه شده، خدمات رایگان ارائه می کند که این گارانتی از نظر زمانی اعتبار داشته باشد و پس از منقضی شدن آن، کلیه هزینه تعمیرات، دریافت خواهد شد.

4-   جالب است بدانید که منظور از گارانتی لوازم برقی ال جی، حمایت همه جانبه از کالا است. به این معنا که اگر ضمانت نامه شما اعتبار داشته باشد، نمایندگی تعمیرات ال جی موظف است هر گونه پشتیبانی از کالا را به صورت رایگان به عمل بیاورد.

5-   در مورد برخی از وسایل برقی، ضمانت نامه از زمان باز شدن پلمپ دستگاه، دارای مهر تایید توسط نماینده شرکت خواهد شد که این مهر، نشان دهنده اعتبار این ضمانت نامه از طرف شرکت ال جی است و در صورت نبود مهر، هیچ نمایندگی تعیمرات ال جی، گارانتی را نخواهند پذیرفت به همین دلیل در زمان خرید و راه اندازی وسیله مورد نظر، حتما به این مسئله توجه داشته باشید.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669