1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماکروفر سولاردام ال جی مدل MS95CR

359 بازدید
ماکروفر سولاردام ال جی مدل MS95CR

ماکروفر سولاردام ال جی مدل MS95CR با ظرفیت 28 لیتر یک محصول بی نظیر از شرکت ال جی است. استفاده از تکنولوژی خلاقانه و منحصر به فرد هیتر ذغالی باعث می گردد ویتامین ها، املاح و آب موجود در مواد غذایی حفظ گردد و در نتیجه یک طعم فوق العاده و خوشمزه را داشته باشید. این ماکروفر در دو رنگ سفید و نقره ای در بازار موجود می باشد.

 ویژگی ها

·       قابلیت تنظیم دمای گریل در سه حالت کم، متوسط و زیاد از ویژگی های جدید و کاربردی ماکروفر سولاردام ال جی MS95CR است.

·       در بیشتر ماکرفرها فن کانوکشن حرارت را به صورت یکسان پخش می کند. اما در ماکروفر MS95CR تنظیم حرارت پخش شده توسط کانوکشن در دستان شماست تا بتوانید بهترین سطح گرمایی را انتخاب کنید.

·       در ماکروفر MS95CR از روش های مختلفی همچون کانوکشن، گریل، ماکروویو و ترکیبی می توانید برای پخت انواع غذاها استفاده کنید.

·       پخت با استفاده از نور یا همان ماکروویو باعث حفظ ساختار غذا و از بین نرفتن مواد مغذی آن می شود. همچنین طعم و تازگی غذا نیز کاملا حفظ می گردد.

·       روکش Easy Clean به کار رفته در داخل ماکروفر به راحتی تمیز شده و در برابر گرما نیز از مقاومت بالایی دارد. همچنین با توجه به داشتن خاصیت آنتی باکتریال محیطی بهداشتی فراهم می کند.

·       بخارپز، جوجه گردان، صفحه نمایش LED، سنسور پخت و آماده شدن غذا، قفل کودک و درب آسان باز شو از دیگر ویژگی های ماکروفر سولاردام ال جی مدل MS95CR است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669