1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

نکات مهم در استفاده از آب سرد کن یخچال

608 بازدید
نکات مهم در استفاده از آب سرد کن یخچال

یکی از مهمترین ویژگی های یخچال های امروز، مجهز بودن به آب سرد کن است. این ویژگی به ویژه در مورد یخچال های ساید بای ساید بیشتر دیده می شود و وجود آب سرد کن در یخچال ها، امروزه یکی از شاخصه های مهم در خرید یخچال است به گونه ای که افراد یکی از معیارهای انتخاب خود را، همین مورد در نظر می گیرد.

در آب سرد کن، نه تنها می توانید آب سرد استفاده کنید بلکه یخ هم تولید می کند  و همین امر موجب شده است که علاقه بیشتر افراد را به خود جلب کند. وجود آب سرد کن در درب یخچال منجر می شود که شما در زمان نیاز به آب سرد، نیازی به باز کردن درب یخچال نداشته باشید و در نتیجه با کمتر باز شدن درب یخچال، انرژی کمتری مصرف می شود. لذا یکی از مهمترین مزیت های وجود آب سرد کن در درب یخچال، کمک به بهبود کار یخچال و افزایش عمر و ماندگاری آن است. اما در استفاده از آب سرد کن یخچال باید به چند نکته مهم توجه داشت:

1-   اگر به مدت طولانی از یخ های موجود در آب سرد کن استفاده نکنید، این یخ ها به همدیگر می چسبند البته در شرایط عادی هم برخی از یخچال ها در مورد آب سرد کن این عیب را دارند. در این حالت شما باید ظرف یخ را خارج نموده و یخ های آن را بریزد. سپس جایخی را سر جای خود قرار دهید.

2-   ممکن است که در اثر برخی عوامل، مجرای یخ مسدود شود در این صوت فشار زیادی به موتور وارد می شود. برای جلوگیری از این رخداد، هر چند وقت یکبار این مجرا را کنترل نمایید.

3-   توجه داشته باشید که زمانی که قالب های یخ داخل محفظه می افتد، صدایی شنیده می شود این صدا عادی است نگران نباشید.

4-   نکته بسیار مهم، رنگ یخ ها است. اگر دیدید که یخ ها تغییر رنگ داده اند، باید فورا به تعمیرکار یخچال یا نمایندگی های یخچال و فریزر اطلاع دهید.

5-   در اولین زمان که یخچال را راه اندازی نمودید، به هیچ عنوان از آن آب استفاده نکنید بلکه آب اولیه آب سرد کن را دور بریزید.

6-   اگر برای مدتی طولانی از آب و یخ های موجود در آب سرد کن استفاده نکرده اید، باز هم  نباید از این آب استفاده نمود زیرا ممکن است که مواد آلوده در داخل لوله ها باشد و وارد آب می شود.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669