1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی مدل SG1

432 بازدید
ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی مدل SG1

اوج ظرافت، زیبایی و تکنولوژی ال جی را می توان در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل SG1 مشاهده نمود. این یخچال از سری LG SIGNATURE می باشد. بیایید مروری داشته باشیم به ویژگی های این محصول جذاب ال جی:

·       تکنولوژی InstaView Door-in-Door: بدون باز کردن درب اصلی یخچال و تنها با وارد کردن دو ضربه کوچک بر روی شیشه جلوی یخچال می توانید داخل آن را ببینید. این ویژگی مانع از هدر رفتن سرمای داخل یخچال می شود.

·       باز شدن درب به صورت خودکار: پایتان را جلوی سنسور پایین یخچال بگیرید. خواهید دید که درب خیلی آرام و به صورت اتوماتیک باز می شود.

·       قفسه Custom Chill: یک قفسه بزرگ با تنظیم دمای متفاوت برای نگهداری مواد غذایی همچون گوشت، مرغ و ماهی در این یخچال قرار داده شده است.

·       سیستم سرمایش FRESHSHIELD: در یخچال ساید بای ساید ال جی SG1 مواد غذایی شما تا مدت ها تازه می مانند. زیرا یک لایه هوای سرد همچون یک مانع عمل کرده و مانع از افزایش دمای یخچال می شود.

·       فیلتر هوشمند: به لطف وجود یک فیلتر هوشمند در این یخچال نه تنها تمامی باکتری ها تا مرز 99.999 درصد از بین می روند بلکه دیگر خبری از بوی بد یخچال نیز نخواهد بود.

·       قفسه های پلاتینیوم: برای ساخت قفسه ها از فلز ضد زنگ پلاتینیوم استفاده شده است. این نوآوری منجر به زیبایی و سرمای بیشتر درون یخچال شده است.

·       نورپردازی LUMISHELF: در زیر هر قفسه از لامپ های LED استفاده شده تا مواد غذایی بهتر دیده شوند.

·       بدنه استیل ضد خش: در کنار تمامی فاکتورهای داخلی بدنه یخچال ساید بای ساید ال جی مدل SG1 نیز از استیل طرحدار و ضد خش ساخته شده و در عین استحکام جلوه ای بی نظیر به آشپزخانه شما می بخشد.

نمایندگی تعمیرات ال جی

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669