1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی

405 بازدید
اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی

در قسمت قبل، برخی از اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی را بیان کردیم. اما قبل از این که در این مقاله به ادامه مبحث بپردازیم، لازم است بیان کنیم که این اشتباهات الزاما نباید به ماشین لباسشویی آسیب بزند بلکه منظور، تمام اشتباهاتی است که افراد حتی در شستن لباس ها نیز مرتکب می شوند:

4- دمای مناسب با توجه به نوع لباس انتخاب نمی شود.

قبل از تنظیم دمای ماشین لباسشویی، توجه کنید که لباس شما در چه حد کثیف است. برای مثال ملحفه ها و روکش ها، به دلیل نشستن گرد و غبار منزل بر روی آن ها و یا به دلیل استفاده در حین خواب و جذب عرق بدن، بسیار آلوده هستند در نتیجه نباید با آب سرد یا ولرم شسته شود زیرا میکروب ها از بین نخواهند رفت.

5- از شوینده های نامناسب استفاده می گردد.

اگر در ماشین لباسشویی، لباس کودک ریخته اید تا شسته شود، از پودرهای شوینده معطر استفاده نکنید زیرا بوی آن ها در لباس مانده و موجب حساسیت تنفسی کودک می گردد. از طرف دیگر از شما متوجه شده اید که پوست شما به برخی شوینده ها حساس است، گمان نکنید که با استفاده از این شونده در ماشین لباسشویی و بدون تماس با آن، از این حساسیت در امان هستید بلکه پس از اتمام شست و شو ، این مواد در لباس باقی مانده و به بدن شما منتقل می گردد.

6- برخی از افراد لباس های کثیف را چند روز در ماشین لباسشویی جمع می کنند.

متاسفانه اشتباه بزرگی که اکثر افراد مرتکب می شوند این است که لباس های خود را هفتگی شسته و در طول هفته، به جای ریختن لباس ها در یک سبد، آن ها را در محفظه ماشین لباسشویی جمع می کنند ولی با این کار یک هفته به میکروب ها و آلودگی ها فرصت داده اید که در درزها و منافذ دیگ ماشین لباسشویی جمع شده و نهایتا ماشین لباسشویی شما به مرور زمان آلوده می شود.

7- کفش ها با ماشین لباسشویی شسته می شود.

انجام این عمل، خطرناک ترین و کثیف ترین کار ممکن است. کفش ها، سرشار از عرق پا هستند و این عرق به حدی میکروبی است که حتی گفته می شود افراد به هیچ عنوان نباید کفش های یکدیگر را به پا کنند. حال با این اوصاف، یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی، شستن کفش ها با ماشین لباسشویی است که همانند این است که دنیایی از میکروب ها را به داخل ماشین منتقل کرده باشید.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669