1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

معیارهای انتخاب یخچال یا فریزر مناسب

444 بازدید
معیارهای انتخاب یخچال یا فریزر مناسب

در زمان های قدیم، هر فرد باید در منزل خود یک یخچال و یک فریزر به طور جداگانه می داشت تا بتواند در فصول مختلف از مواد غذایی خود نگهداری کند. با پیشرفت تکنولوژی و کم شدن فضای خانه ها، سازندگان یخچال به این فکر رفتند که سیستمی را طراحی کنند که همزمان یخچال و فریزر را با هم داشته باشد و در نتیجه با این کار، فضای کمتری اشغال شود.

معیارهای انتخاب یخچال یا فریزر

قبل از این که هر فردی اقدام به انتخاب یخچال مناسب خود نماید، باید  چند فاکتور را مد نظر قرار دهد و براساس آن ها، یک یخچال یا فریزر مناسب انتخاب کند:

1-   اندازه و ظاهر

شما باید قبل از خرید یخچال، فضایی را که در خانه برای گذاشتن یخچال در نظرگرفته اید اندازه گیری نمایید تا خرید مناسبی داشته باشید زیرا دیده شده است که برخی افراد یخچال یا فریزری می خرند که متاسفانه بزگتر از فضای خانه است لذا اولین معیار برای انتخاب، تطابق اندازه یخچال با فضای موجود در منزل است.

البته نکته دیگر در مورد اندازه و ظاهر یخچال ها این است در صورت خرابی شدن و نیاز به تعمیر یخچال، امکان جابایی آن وجود داشته باشد.

2-   امکانات و تجهیزات

مسلما هر کس تمایل دارد که بهترین انتخاب را داشته باشد تا بتواند با وجود فضای کم، یخچال یا فریزری مناسب داشته باشد به همین دلیل یخچال فریزرها امروزه طرفداران زیادی دارند. هر چه تجهیزات یخچال ها بیشتر باشد، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند که در این میان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–       داشن جایخی

–       زیاد بودن فضای داخلی یخچال علی رغم فضای کمی که اشغای می کنند

–       بدون برفک یا نوفراست بودن

–       داشن سبد مخصوص تخم مرغ و بطری

–       داشتن تعداد کافی قفسه

–       و…

3-   میزان مصرف انرژی

مهمترین فاکتور در خرید هر وسیله برقی به ویژه یخچال ها، توجه به برچسب مصرف انرژی است که شما باید دقت کنید یخچال یا فریزری را انتخاب نمایید که کمترین مصرف انرژی را دارد. در میان انواع یخچال فریزرها، یخچال فریزرهایی که فریزر آن ها پایین است بیشترین و ساید بای سایدها کمترین بازده مصرف انرژی را دارند.

4-   مدت زمان گارانتی

برندهای مختلف، مدت زمان گارانتی متفاوتی دارند لذا شما باید برندی را از میان یخچال، فریزر و یا یخچال فریزها را انتخاب کنید که در صورت خرابی و نیاز به تعمیر یخچال، بتوانید به مدت طولانی از گارانتی استفاده کنید البته توجه داشته باشید که تمام تمرکز خود را بر روی گارانتی نگذارید بلکه ابتدا از فاکتورهای فوق مطمئن شوید.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669