1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

یخچال فریزر Dual Door-in-Door ال جی مدل MDN770LB

593 بازدید
یخچال فریزر Dual Door-in-Door ال جی مدل MDN770LB

در یخچال فریزر Dual Door-in-Door ال جی مدل MDN770LB به منظور آسایش هرچه بیشتر کاربران برای دسترسی سریع به مواد غذایی پر کاربرد و نیز جلوگیری از هدر رفتن هوای سرد داخل یخچال از دو درب خارجی استفاده شده است. اما تنها همین نیست این یخچال فریزر بی نظیر ویژگی های جذاب دیگری نیز دارد که عبارتند از :

–   بیش از 23 کشو و محفظه در این یخچال فریزر برای نگهداری مواد غذایی مختلف طراحی شده است. مقداری که قطعا خیلی بیشتر از نیاز شماست.

–   در یخچال فریزر Dual Door-in-Door ال جی برای نخستین بار از درب شیشه ای محدب که با دو لایه مستحکم پوشش داده شده استفاده شده است. شیشه مشکی با طرح لانه زنبوری که با ذرات نقره نیز آراسته شده است.

–   برای تازه تر ماندن هر چه بیشتر مواد غذایی ر این یخچال ال جی نیز از سیستم فیلتراسیون هوشمند Hygiene Fresh استفاده شده که قادر است باکتری ها و بوی بد یخچال را 99.999 درصد از بین ببرد.

–   دو درب محفظه آشپزی و محفظه خانواده در این یخچال نه تنها دسترسی به مواد پرکاربرد را آسان نموده بلکه باعث می شود دمای داخل یخچال پایدار مانده و مواد غذایی خیلی دیرتر تازگی خود را از دست دهند.

–   فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh از پنج مرحله برای از بین بردن بوهای نامطبوع، قارچ ها و باکتری ها استفاده می کند. دو لایه فیلتر کربنی، دو لایه فتوکاتالیست و یک لامپ فرابنفش هیچ جایی برای آلودگی ها و بوهای بد باقی نمی گذارند.

–   ظرفیت یخچال فریزر Dual Door-in-Door ال جی مدل MDN770LB برابر 755 لیتر است. مجهز به سیستم هوای چندگانه و کشوی تنظیم رطوبت می باشد و از کمپرسور پر قدرت و کم مصرف اینورتر خطی بهره می برد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669