1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل FH2J3QDNP0

449 بازدید
ماشین لباسشویی ال جی مدل FH2J3QDNP0

ماشین لباسشویی ال جی مدل FH2J3QDNP0 یک ماشین لباسشویی جمع و جور با ظرفیت 6 کیلوگرم است که یک انتخاب مناسب برای تازه عروس ها و یا خانواده هایی با جمعیت کم و متوسط به شمار می رود. موتور به کار رفته در این ماشین از نوع اینورتر و دیجیتال بوده و می تواند در دقیقه با سرعت 1200 دور بچرخد.

ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0

این ماشین لباسشویی در رنگ سفید و به صورت یک دست و بسیار زیبا طراحی شده است. دکمه های آن لمسی بوده و شما می توانید به راحتی با آن ها کار کنید. جنس بدنه آن از نوع استیل ضد زنگ بوده و سال ها استفاده تاثیری بر کیفیت و ماندگاری آن نمی گذارد.

شست و شوی هوشمند از دیگر ویژگی های این ماشین است. با انتخاب این حالت سنسورهای ماشین لباس ها و وزن آن ها را تخمین زده و مناسب ترین شرایط برای شست و شو را انتخاب می کنند. در صورتی که بالاترین کیفیت شست و شو برایتان مهم است، این ماشین با داشتن حالت شست و شوی دستی شامل آب کشی، غلتاندن، فیلتراسیون و پیچاندن می تواند خیال شما را آسوده کند.

خرید این ماشین لباسشویی یک انتخاب سازگار با محیط زیست نیز می باشد. رده انرژی این ماشین بهترین مقدار یعنی A+++ بوده و مصرف انرژی را حتی تا 40 درصد کم تر رده A پایین آورده است. از دیگر ویژگی های کاربردی این ماشین می توان به سیستم عیب یاب هوشمند نیز اشاره کرد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل FH2J3QDNP0 دارای نمایشگر دما بوده و شما می توانید در هر زمان دمای شست و شو را با دقت کافی بخوانید. می توانید لباس های مختلف مانند لباس های کودک، ورزشی، تیره، پشمی، جین و غیره را با برنامه شست و شوی مخصوص به خود بشوئید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669