1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-M84NW

652 بازدید
ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-M84NW

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-M84NW یک دستگاه شست وشو بسیار پیشرفته است که با داشتن فناوری توربو واش تمیزی کامل و صد در صدی لباس ها را برای شما تضمین می کند. در این فناوری آب با فشار بالا به تمامی بخش های لباس اسپری شده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، تمامی لکه های موجود را از بین می برد.

ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی WM-M84NW

یکی از ویژگی های بسیار جالب در برخی از ماشین های لباسشویی از جمله این مدل، داشتن حالت های گشتاور مختلف موتور است. موتور این ماشین لباسشویی 6 حالت گشتاور متفاوت داشته که با توجه به برنامه انتخابی قابل تغییر است. همچنین دیگ این دستگاه برقی می تواند به صورت کنترل شده به هر دو سمت بچرخد تا شست و شو به صورت کامل تر و بهتری انجام شود.

مصرف انرژی این دستگاه برقی بسیار پایین بوده و شما می توانید تا 40 درصد نسبت به دستگاه هایی با رده انرژی A در هزینه های خود صرفه جویی کنید. مصرف انرژی این ماشین بهینه ترین مقدار یعنی A+++ می باشد.

از دیگر ویژگی های بسیار عالی و کاربردی در این ماشین شست و شو می توان به سیستم تعادل بار اشاره کرد. این سیستم به صورت خودکار لباس ها و وزن آن ها را تخمین زده و مناسب ترین زمان شست و شو، دما و مقدار ماده شوینده را تعیین می کند.

بدون نیاز به حضور تکنیسین و تعمیرکار می توانید بسیاری از مشکلات به وجود آمده در این ماشین را پیدا و برطرف کنید. کافی است گوشی خود را در فاصله یک سانتی متری ماشین قرار داده تا سیگنال ها لازم به سیستم کامپیوتری خدمات نمایندگی وصل شود.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-M84NW سرعت گردش 1400 دور در دقیقه داشته و در رنگ های سفید و نقره ای موجود می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669