1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

مشخصات بارز ماشین ظرفشویی ال جی

384 بازدید
مشخصات بارز ماشین ظرفشویی ال جی

شرکت ال جی، یکی از معروفترین شرکن های جهانی در زمینه تولید وسایل برقی است و به دلیل کاربرد تکنولوژی های به روز در وسایل و همچنین تنوع زیاد در طراحی، امروه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این برند همچنین سعی داشته است که در زمینه طراحی و ساخت ماشین های ظرفشویی نیز از آخرین دستاوردها استفاده نماید تا بتواند یک وسیله با بهترین کارایی را ارائه کند. از آنجایی که برند ال جی، از جمله برندهای معروف برای ماشین ظرفشویی است، در این مقاله، مهمترین ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی را بیان خواهیم نمود تا در صورت تمایل به خرید، از شاخصه های آن مطلع باشید.

1-   تکنولوژی بخارشوی

کسانی که در منزل خود یک ماشین ظرفشویی دارند، می دانند که در زمان استفاده از آن، باید ابتدا ظروف را قبل از گذاشتن در داخل ماشین ظرفشویی، آماده کنند و باقی مانده های غذا را از روی آن بردارند. این کار زمان بر است و هدف از استفاده از ماشین های ظرفشویی به ویژه برای خانم های کارمند، حذف زمان ظرفشویی است. لذا برند ال جی، با استفاده از تکنولوژی بخارشوی، کمک کرده است که نیازی به آماده سازی ظروف قبل از گذاشتن در ماشین ظرفشویی نیست. این تکنولوژی به این صورت عمل می نماید که ابتدا ذرات بخار به لکه های چربی موجود روی ظروف می چسبد، سپس ماشین ظرفشویی دما را تا حدی بالا می برد که این ذرات ذوب شوند و در نهایت شستن ظروف صورت می گیرد.

2-   چیدمان آسان

ماشین ظرفشویی ال جی، قابلیت تنظیم سبدها و یا قفسه های داخلی محفظه را دارد به گونه ای که شما می تواندی یک قفسه را خارج نموده و در نتیجه پایین آوردن قفسه بالایی، ظروف بزرگتر را داخل آن بگذارید تا شسته شوند.

3-   استفاده از تکنولوژی Direct Drive

ماشین های ظرفشویی ال جی به کمک این تکنولوژی، انرژی را مستقیما به آب پاش ها منتقل می کنند تا بهتر بتوانند عمل شست و شو را انجام دهند لذا مصرف انرژی و آب به شدت کاهش می یابد.

4-   سیستم تشخیص هوشمند

یکی از مهمترین تکنولوژی های ماشین های ظرفشویی ال جی، سیستم تشخیص هوشمند است. به این صورت که شما برنامه ای را بر روی گوشی همراه خود نصب می کنید که برای ماشین ظرفشویی تعریف شده است. حال زمانی که عیبی برای ماشین ظرفشویی رخ دهد، شما با نمایندگی ماشین ظرفشویی یا تعمیرکار ماشین ظرفشویی تماس گرفته و سپس گوشی خود را مقابل ماشین ظرفشویی می گیرد پس از آن، دکمه تشخیص هوشمند که روی بدنه ماشین ظرفشویی قرار دارد را فشار می دهید. تعمیرکار براساس تن صدایی که می شنود، اقدام به عیب یابی ماشین ظرفشویی می کند.

5-   تولید کمترین صدا

از آنجایی که ماشین ظرفشویی ال جی، عایق صوتی بسیار خوبی دارد لذا در حین کار، کمترین صدا شنیده می شود.

 

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669