1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

عیب یابی یخچال

500 بازدید
عیب یابی یخچال

آگاهی از عیب های که ممکن است برای هر یخچالی پیش بیاید به دو دلیل اهمیت دارد:

–       شاید برخی از مشکلات یخچال، نیاز به تعمیر اساسی توسط تعمیرکار یخچال ندارد و خود شما می توانید به راحتی آن را رفع کنید.

–       زمانی که مشکل حادی برای یخچال پیش بیاید و شما با تعمیرکار تماس می گیرید، در زمان پرسش سوالات از شما برای تشخیص عیب یخچال، شما بهتر می توانید به او کمک کنید.

به همین دلیل است که ما در چندین مقاله به بررسی رایج ترین مشکلات یخچال پرداخته ایم تا با توضیح مفصل در مورد آن ها، بهتر بتوانیم شما را در نگهداری و تعمیر به موقع یخچال یاری کنیم.

عیب اصلی:

یخچال در زمانی که روشن است، صدای زیاد و غیر عادی دارد.

1-    اولین دلیل صدای زیاد یخچال در هنگام کار، تراز نبودن یخچال است. زیرا باعث می شود که دور موتور دچار مشکل شده و صدای آن زیاد شود لذا شما در اولین اقدام باید از تراز بودن جای یخچال خود مطمئن شوید.

2-   اگر فن یخچال هم دچار مشکل شود، منجر به صدای زیاد در یخچال می شود و همان گونه که گفتیم برخی از سازنده های یخچال برای خنک نمودن رادیاتور و موتور، از فن استفاده می کنند و شل شدن فن و یا نقص در اتصلات آن سبب می شود که صدای زیادی تولید شود.

3-   گاهی اوقات نیز اتصالات داخل موتور شل شده است برای مثال اتصالات کمپرسور به موتور شل شده و شما به راحتی می توانید کمپرسور را با دست حرکت دهید در این زمان تعمیرکار یخچال باید این اتصالت را محکم کند به گونه ای که کمپرسور در جای خود ثابت قرار گیرد.

4-   و اما آخرین دلیل صدای زیاد و غیر عادی یخچال این است که موتور یخچال خراب شده است. اگر از موارد بالا مطمئن شدید و باز هم صدای یخچال تمام نشد شما باید به سراغ موتور یخچال بروید و مطئن شوید که سالم است یا خیر. در این صورت باید تعمیرکار یخچال، موتور ا بررسی نموده و آن را سرویس کند. در اکثر موارد، مشکل در کمپرسور موتور پیش می آید که در زمان تعمیر یخچال در صورت امکان باید کمپرسر تعمیر گردد در غیر این صورت تعمیرکار باید کمپرسور جدید را متناسب با نوع موتور یخچال جایگزین کند و در صورت نیاز یخچال را سرویس نهایی نماید یعنی گاز را تخلیه و مجددا لوله های یخچال را با گاز شارژ کند.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669