1669 پشتیبانی سریع

تعمیر کولر گازی ال جی در تبریز

785 بازدید
نمایندگی تعمیرات الجی

در اوج گرمای تابستان، خراب شدن وسایل خنک کننده می تواند تحمل محیط کار و خانه را به دلیل گرمای زیاد، سخت کند. اول این که شما باید کولر گازی خود را از برند معتبر خریداری نمایید تا کمتر دچار مشکل شود. اما اگر برای مثال کولر گازی ال جی شما خراب شد، برای این که سریعا تعمیرات بدون نقص انجام شود، باید از مهندسین مرکز تعمیرات lg کمک بگیرید. در تبریز شما می توانید با مرکز تعمیرات ال جی تماس گرفته و تعمیر کولر گازی ال جی در تبریز را با کیفیت و سرعت بالا به دست بیاورید.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر کولر گازی ال جی در تبریز

 

1- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس تعمیر کولر گازی ال جی در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

آدرس دفتر  : یاغچیان خیابان نور ۱۸ متری مائده

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

انواع کولرگازی ساخته شده توسط شرکت ال جی

 

شرکت ال جی چندین مدل کولرگازی تولید و عرضه کرده است. در زیر به برخی از انواع کولرگازی ساخته شده توسط شرکت ال جی اشاره شده است:

کولرگازی دیواری ال جی: این مدل از کولرگازی‌های دیواری ال جی، از جمله مدل‌های Dual Inverter و Smart Inverter، دارای قابلیت‌هایی مانند حالت خواب، حالت خودکار، سرمایش فوری و تصفیه هوای قوی است.
کولرگازی سقفی ال جی: این مدل از کولرگازی‌های سقفی ال جی، از جمله مدل‌های Ceiling Cassette و Ceiling Concealed، دارای طراحی زیبا و قابلیت‌هایی مانند سرمایش فوری، حالت خواب و کارکرد بی‌صدا است.
کولرگازی پرتابل ال جی: این مدل از کولرگازی‌های پرتابل ال جی، از جمله مدل‌های LP0817WSR و LP1017WSR، قابلیت‌هایی مانند تصفیه هوا، تنظیم دما و تنظیم سرعت باد را داراست.
کولرگازی ایستاده ال جی: این مدل از کولرگازی‌های ایستاده ال جی، از جمله مدل‌های LP1417GSR و LP0818WNR، دارای قابلیت‌هایی مانند تصفیه هوا، تنظیم دما و تنظیم سرعت باد است.
کولرگازی اسپلیت ال جی: این مدل از کولرگازی‌های اسپلیت ال جی، از جمله مدل‌های Dual Inverter و Smart Inverter، دارای طراحی زیبا و قابلیت‌هایی مانند سرمایش فوری، حالت خواب و کارکرد بی‌صدا است.
توجه داشته باشید که این فهرست تنها چند نمونه از مدل‌های کولرگازی ال جی است و شرکت ال جی به صورت مداوم مدل‌های جدیدی را عرضه می‌کند.

 

تفاوت کولرگازی ال جی اینورتر با غیر اینورتر

 

تعمیر کولر گازی ال جی در تبریز : تفاوت اصلی بین کولرگازی ال جی اینورتر و کولرگازی ال جی غیر اینورتر در نحوه کارکرد کمپرسور آنها است. کولرگازی ال جی اینورتر از یک کمپرسور اینورتری استفاده می کند که قابلیت تنظیم سرعت ورودی خود را دارد. این بدان معناست که کمپرسور برای رسیدن به دمای مطلوب، با توجه به شرایط داخلی و خارجی، سرعت خود را تنظیم می کند.

اما کولرگازی ال جی غیر اینورتر از یک کمپرسور غیر اینورتری استفاده می کند که در زمان روشن شدن، با سرعت ثابت کار می کند تا به دمای مطلوب برسد. بعد از رسیدن به دمای مطلوب، کمپرسور خاموش می شود و در صورت نیاز دوباره روشن می شود تا به دمای مطلوب برسد.

بنابراین، کولرگازی ال جی اینورتر از کمپرسور اینورتری استفاده می کند که مصرف انرژی کمتری دارد و به دلیل توانایی تنظیم سرعت، قابلیت بیشتری در کنترل دما و رطوبت داخلی دارد. همچنین، کولرگازی ال جی اینورتر همچنین صدای کمتری نسبت به کولرگازی ال جی غیر اینورتر دارد و در نتیجه، به طور کلی، کارایی بهتری دارد. با این حال، هزینه خرید کولرگازی ال جی اینورتر نسبت به کولرگازی ال جی غیر اینورتر بیشتر است.

 

علل خرابی کولرگازی ال جی

 

تعمیر کولر گازی ال جی در تبریز : خرابی کولرگازی ال جی ممکن است به دلیل عوامل مختلفی رخ دهد، به برخی از علل خرابی کولرگازی ال جی می‌توان اشاره کرد:

نصب نامناسب: نصب نامناسب کولرگازی ال جی ممکن است باعث خرابی آن شود. به عنوان مثال، نصب کولرگازی ال جی در مکان‌هایی با رطوبت بالا، ممکن است باعث خرابی سیستم الکتریکی دستگاه شود.
عدم نگهداری مناسب: عدم نگهداری مناسب و تعمیرات دوره‌ای می‌تواند باعث خرابی کولرگازی ال جی شود. به عنوان مثال، عدم تعویض فیلترهای هوای کولرگازی ال جی می‌تواند باعث بروز مشکلات فنی شود.
نوسانات برق: نوسانات برق و ولتاژ پایین ممکن است باعث خرابی کولرگازی ال جی شود. این نوع خرابی‌ها معمولاً با استفاده از تجهیزات محافظ ولتاژ برق قابل کاهش هستند.
استفاده نادرست: استفاده نادرست کولرگازی ال جی ممکن است باعث خرابی آن شود. به عنوان مثال، استفاده از کولرگازی ال جی در دمای بالا یا بارانی ممکن است باعث خرابی دستگاه شود.
قطعات فرسوده: قطعاتی مانند کمپرسور، فن، و لوله های داخلی کولرگازی ال جی، ممکن است به دلیل فرسایش و استعمال طولانی مدت، خراب شوند.
بهتر است در صورت مشاهده هرگونه خرابی در کولرگازی ال جی، به سرعت با تعمیرکاران مجرب و تخصصی تماس بگیرید تا خرابی را تعمیر کنند و جلوی ایجاد مشکلات بزرگتر را بگیرند.