1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS98CR

582 بازدید
ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS98CR

ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS98CR را می توان چیزی فراتر از یک ماکروفر معمولی دانستو ویژگی های منحصر به این محصول آن را به وسیله ای کاربردی و لازم در هر آشپزخانه تبدیل کرده است. ماکروفر ذکر شده 38 لیتر گنجایش داشته و در سه رنگ مشکی، سفید و نقره ای تولید می شود. بیایید این ماکروفر ال جی را بهتر بشناسیم.

ویژگی های کلی: ماکروفر MS98BCR مجهز به صفحه نمایش LED و سنسور پخت غذا می باشد. درب آن از بالا باز شده و بیش از 35 برنامه پخت اتوماتیک دارد. مجهز به ماکروویو، جوجه گردان، گریل و بخارپز نیز می باشد.

هیتر نوری ذغالی: در ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS98BCR از یک هیتر ذغالی استفاده شده است. این هیتر حالت پخت بر روی ذغال را ایجاد کرده و باعث می شود گرما سریعتر به داخل غذا نفوذ کند. ضمن آنکه نسبت به هیترهای دیگر 20 در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و 30 درصد سریعتر غذا را آماده می کند.

حرارت از کف: برخلاف اکثر ماکروفرها که تنها از پشت حرارت می دهند این ماکروفر از زیر نیز حرارت تولید می کند به همین علت غذاها حسابی مغز پخت شده و درست شبیه فرهای سنتی طبخ می شوند. حرارت از زیر برای گریل کردن نیز بسیار ایده آل است.

طراحی خلاقانه محفظه: محفظه داخلی ماکروفر سولاردام پرشیا پلاس ال جی مدل MS98CR به صورت دایره ای طراحی شده است. این شکل مدور باعث می شود ظرف های بزرگ نیز به خوبی در ماکروفر جا شده و به دلیل نداشتن زاویه تمیز کردن داخل آن نیز راحت تر باشد. همچنین این طراحی نوآورانه سبب تمرکز بیشتر انرژی گرمایی روی غذا و توزیع یکنواخت امواج می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669