1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

نکات مهم در افزایش بازده ماشین های لباسشویی

432 بازدید
نکات مهم در افزایش بازده ماشین های لباسشویی

همان گونه که در قسمت قبل نیز بیان کردیم، یکی از مهمترین عواملی که بر افزایش عمر و ماندگاری ماشین لباسشویی تاثیر می گذارد، نحوه استفاده صحیح از آن است به گونه ای که نه تنها بازده مصرف انرژی بالا باشد بلکه کمترین فشار و آسیب بدان وارد گردد. برای این منظور باید به نکاتی توجه داشت که در این مقاله به بیان ادامه این نکات می پردازیم:

8- قبل از این که ماشین لباسشویی را روشن کنید، توجه داشته باشید که لباس های شما تا چه اندازه نیاز به شستن دارند و در نتیجه دمای مورد نیاز را متناسب با این موضوع تنظیم نمایید.

9- اولین قدم پس از خرید ماشین لباسشویی، راه اندازی و نصب آن است برای این منظور حتما دفترچه راهنمای ماشین لباس شویی را مطالعه نموده و سعی کنید که نصب آن را به نمایندگی ماشین لباسشویی بسپارید تا در بروز مشکل، نمایندگی مورد نظر غرامت آن را برعهده بگیرد.

10- به هیچ عنوان مواد شوینده را با هم مخلوط شده به داخل ماشین لباسشویی نریزید چون بسیار خطرناک است. برای مثال برخی افراد همراه با پورد لباسشویی، از محلول سفیدکننده هم استفاده می کنند که در این صورت نه تنها باعث خوردگی بدنه فلزی ماشین لباسشویی می شود بلکه در برخورد با فیلتر ماشین لباسشویی، گاز خطرناک تولید می کند.

11- میزان استفاده از پودر لباسشویی را متناسب با نوع برنامه انتخابی و حجم لباس تعیین کنید زیرا اگر پودر لباسشویی زیاد باشد منجر به تولید کف زیاد می گردد به همین دلیل ماشین لباسشویی باید بیشتر کار کند تا این کف را رفع نماید و در نتیجه فشار زیادی به آن وارد می گردد.

12- بهتر است اگر لباس های شما خیلی کثیف است، ابتدا ان ها خیس کنید و سپس داخل ماشین لباسشویی قرار دهید با این کار زمان و انرژی کمتری برای خیساندن لباس توسط ماشین صرف می گردد. زیرا همان گونه که می دانید هر چه لباس کثیف تر باشد در مرحله خیساندن، ماشین باید آب و در نتیجه انرژی بیشتری استفاده کند.

13- برای شستن لباس ها و هر چیز قابل شست و شوی دیگر همانند عروسک، پرده و… متناسب با جنس آن ها، از برنامه مناسب خود استفاده کنید. همچنین در شست و شوی عروسک ها توجه داشته باشید که به آن ها آسیب نرسد.

14- اگر در حین کار ماشین لباسشویی، متوجه خرابی آن شدید، آن را از برق کشیده و با تعمیرکار ماشین لباسشویی و یا نمایندگی ماشین لباسشویی تماس بگیرید. توجه داشته باشید که تا زمان رفع عیب، از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

 

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669