1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ال جی

چگونه فنرهای در ماشین ظرفشویی را بررسی کنیم؟

1466 بازدید
چگونه فنرهای در ماشین ظرفشویی را بررسی کنیم؟

در ماشین ظرفشویی به کمک فنرهایی باز و بسته می شود.  اگر فنرها (یا کابل هایی که در برخی از ماشین ها آنها را به هم متصل می کنند) شکسته یا ضعیف شده باشند، در ممکن است به سختی باز شود و در زمان بسته شدن احساس کنید که در سنگین تر شده است. اگر در با زور باز شود، ممکن است لولاهای در از حالت خود خارج شده و موجب بد بسته شدن و در نتیجه نشت آب شود.

توجه: پیش از تست یا تعمیر، اصول ایمنی ما را مطالعه کنید.

پیش از بررسی فنرهای ماشین، آن را از برق کشیده یا برق را از جعبه فیوز یا پنل قطع کننده جریان قطع کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود.

برای دسترسی به فنرها و کابل های در، پنل زیرین موجود در زیر در را بردارید. این پنل معمولاً به کمک دو پیچ بالا یا پایین پنل در جای خود قرار گرفته است. برای این کار شاید نیاز باشد ابتدا در را باز کنید تا به پیچ ها دسترسی پیدا کنید، سپس در را ببندید تا پنل برداشته شود.

دو نوع معمول از مونتاژ فنر وجود دارد. یک نوع، فنرها از قلاب به اتاقک ماشین وصل می شود یا به تنگ لولا در مانند شکل زیر متصل می شوند.

مونتاژ فنر

مونتاژ فنر

 

در نوع دیگر، فنرها به کابل هایی متصل می شوند که در راستای قرقره حرکت کرده و به در وصل می شوند (مانند شکل زیر).

فنرها

این موضوع را بررسی کنید که هیچ یک از فنرها مفقود نشده باشد و یا اینکه به نقاط اتکا خود وصل نشده باشند. اگر ماشین ظرفشویی شما از کابل استفاده می کند، کابل ها را بکشید تا مطمئن شوید که به هر دو انتها تکیه داده شده اند.

اگر همه چیز سرجای خود قرار دارند و متصل هستند، ممکن است فنرها کشیده شده باشند و فشار کافی برای حمایت از در نداشته باشند. در این صورت فنرها باید تعویض شوند.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی مراجعه کنید.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر یخچال ال جی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669