1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در تبریز

361 بازدید
نمایندگی تعمیرات الجی

یکی از مدل های یخچال فریزر که امروزه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است، یخچال ساید بای ساید است که برندهای مختلف فعال در زمینه تولید انواع وسیله برقی خانگی، در ساخت ساید بای ساید هم وارد عمل شده اند که من جمله می توان به یخچال ساید بای ساید ال جی اشاره نمود. با توجه به این که طراحی این یخچال ها خاص است لذا در صورت بروز مشکل در آن ها، باید از متخصصین در مرکز های تعمیرات lg کمک گرفت که در تمامی استان ها و شهرهای کشور مشغول به خدمت رسانی هستند. اگر شما ساکن تبریز هستید و ساید بای ساید ال جی شما معیوب شده است، کافی است با مرکز تعمیر یخچال ساید بای ساید lg در تبریز تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص به منزل شما مراجعه کرده و تعمیرات در محل را انجام دهد.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر یخچال ساید بای ساید lg در تبریز

 

1- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

آدرس دفتر  : یاغچیان خیابان نور ۱۸ متری مائده

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

اتومات نکردن یخچال ال جی

 

اگر یخچال ال جی شما اتوماتیک یخزدایی نمی‌کند، ممکن است به دلایل مختلفی باشد که شامل موارد زیر می‌شود:

فیلترهای هوا: در صورتی که فیلترهای هوای یخچال ال جی شما کثیف باشند، هوا به درستی در داخل یخچال جریان نخواهد داشت و ممکن است باعث اتوماتیک نشدن یخزدایی شود. بهتر است فیلترهای هوای یخچال را بررسی کرده و در صورت نیاز تعویض کنید.
فریزر: در صورتی که فریزر یخچال ال جی شما پر از اجسام یخ باشد، ممکن است باعث اتوماتیک نشدن یخزدایی شود. در این صورت، بهتر است فریزر را خالی کرده و بعد از آن دوباره روشن کنید.
محیط داخلی یخچال: در صورتی که دمای داخل یخچال ال جی شما پایین‌تر از میزان مورد نیاز باشد، سیستم یخزدایی ممکن است کار نکند. بهتر است دمای داخل یخچال را بررسی کرده و در صورت نیاز، آن را تنظیم کنید.
کمپرسور: در صورتی که کمپرسور یخچال ال جی شما خراب شده باشد، دیگر قادر به تولید هوای سرد نمی‌باشد و در نتیجه یخچال شما اتوماتیک یخزدایی نمی‌کند. در این صورت، بهتر است تعمیرکار مجرب را به منزله تعمیر کمپرسور یخچال برای شما به کار گیرید.
در کل، در صورتی که یخچال ال جی شما اتوماتیک یخزدایی نمی‌کند، بهتر است به تعمیرکار مجرب مراجعه کرده و دلیل این مشکل را بررسی کرده و رفع کنید.