1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تبریز

899 بازدید
نمایندگی تعمیرات الجی

از آنجایی که امروزه خانم ها عمدتا به کار در بیرون از منزل مشغول هستند، استفاده از وسایلی که بتواند حجم کارهای منزل را کم کند، می تواند به آن ها کمک کند. در این میان می توان به ماشین ظرفشویی ال جی اشاره نمود. این وسیله برقی سیستم بسیار پیچیده ای دارد به همین دلیل است که اگر ماشین ظرفشویی شما خراب شد باید تعمیر آن را به مرکز تعمیرات lg بسپارید. برای نمونه مشتریان در تبریز می توانند تعمیر ماشین ظرفشویی lg در تبریز را به مرکز تعمیرات ال جی در این شهر بسپارند بدون این که از کیفیت کار نگران باشند.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز

 

1- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

آدرس دفتر  : یاغچیان خیابان نور ۱۸ متری مائده

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در محل

 

برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در محل، باید با یک مرکز خدمات تعمیرات ال جی تماس بگیرید و وضعیت دستگاه خود را برای آنها توضیح دهید. آنها می‌توانند با شما تعیین وقت مناسبی برای مراجعه به منزل شما و انجام تعمیرات لازم را هماهنگ کنند. یکی از مزیت‌های تعمیر در محل، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هایی است که با حمل دستگاه به مرکز تعمیرات ال جی همراه خواهد بود.

 

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ال جی

 

شرکت ال جی به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ الکترونیکی و خانگی، خدمات پس از فروش قوی و حرفه‌ای دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ال جی، می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت ال جی مراجعه کنید. در این سایت، اطلاعات کاملی در مورد خدمات پس از فروش، شامل گارانتی، تعمیرات و قطعات یدکی در دسترس است.

همچنین، شما می‌توانید با تماس با مرکز خدمات ال جی، از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ال جی استفاده کنید. مرکز خدمات ال جی، ارائه خدمات تعمیرات، نصب، راه‌اندازی و آموزش مشتریان را در اختیار دارد. همچنین، در صورت نیاز به قطعات یدکی، می‌توانید با مراجعه به مرکز خدمات ال جی، قطعات مورد نیاز را تهیه کنید.

 

تعمیر ظرفشویی ال جی توسط تعمیرکار چقدر زمان می‌برد؟

 

زمان تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، بستگی به نوع خرابی و مشکلی که در دستگاه وجود دارد دارد. اگر خرابی ساده‌ای باشد، مثلاً تعویض یک قطعه کوچک، تعمیرکار ممکن است بتواند مشکل را در عرض یک ساعت یا کمتر حل کند.

اما اگر مشکل بزرگی در دستگاه وجود داشته باشد، مثلاً خرابی در موتور، مشکل در سیستم آبکشی، یا مشکل در سیستم الکترونیکی دستگاه، زمان لازم برای تعمیر بیشتر خواهد بود و ممکن است تعمیرکار برای رفع مشکلات بزرگ، بیش از یک روز به صورت متوالی نیاز داشته باشد.

در هر صورت، بهتر است به تعمیرکار اجازه دهید که به آرامی و با دقت مشکل را تشخیص دهد و به شما اطلاع دهد که زمان لازم برای تعمیر دستگاه چقدر است.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تبریز