1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال فریزر ال جی در تبریز

347 بازدید
نمایندگی تعمیرات الجی

یخچال فریزرها از جمله وسایل برقی تولیدی برند ال جی هستند که با توجه شهرت و اعتبار این برند در میان مردم، از آمار فروش بالایی برخوردار هستند. خرابی در هر قسمت این یخچال ها می تواند منجر به مختل شدن استفاده از کل سیستم گردد. لذا در صورت بروز کوچکترین عیب در آن ها، توصیه می شود که مرکز تعمیرات ال جی را در میان بگذارید. برای این منظور محدودیت جغرافیایی وجود ندارد. برای مثال ساکنین در تبریز که از یخچال فریزر ال جی استفاده می کنند می توانند در زمان خرابی دستگاه، تعمیر یخچال فریزر ال جی در تبریز را به مهندسین در مرکز تعمیرات lg سپرده و از تعمیرات باکیفیت و با سرعت بالا برخوردار شوند.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر یخچال فریزر ال جی در تبریز

 

1- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس تعمیر تعمیر یخچال فریزر ال جی در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

آدرس دفتر  : یاغچیان خیابان نور ۱۸ متری مائده

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

تعمیر یخچال LG مدل فریزر بالا

 

تعمیر یخچال LG مدل فریزر بالا نیاز به تخصص و تجربه دارد و بهتر است توسط یک تعمیرکار مجرب و متخصص انجام شود. ابتدا باید مشکل را تشخیص دهید. برخی از مشکلات رایج در یخچال LG مدل فریزر بالا شامل موارد زیر می‌شود:

  1. عدم یخزدایی: در صورتی که یخچال LG شما دچار مشکل عدم یخزدایی شده است، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است خط تزریق فریون یا کمپرسور دچار خرابی شده باشد، فن فریزر کار نکند یا لوله تزریق فریون دچار گرفتگی شده باشد. در هر صورت، بهتر است توسط یک تعمیرکار متخصص و با تجربه این مشکل را بررسی کرده و رفع کند.
  2. خرابی در درب: در صورتی که درب یخچال LG شما دچار خرابی شده باشد، ممکن است باعث نشت هوا و کاهش کارایی یخچال شود. در این صورت، تعمیر درب یخچال نیاز به تخصص و تجربه دارد و بهتر است توسط یک تعمیرکار مجرب انجام شود.
  3. مشکل در فن ها: در صورتی که فن های یخچال LG شما دچار خرابی شده باشند، ممکن است باعث کاهش عملکرد و افزایش صدای یخچال شود. در این صورت، تعمیر فن های یخچال نیاز به تخصص دارد و بهتر است توسط یک تعمیرکار مجرب انجام شود.
  4. مشکل در ترموستات: در صورتی که ترموستات یخچال LG شما دچار خرابی شده باشد، ممکن است دمای داخلی یخچال دچار اختلال شود. در این صورت، ترموستات باید توسط تعمیرکار مجرب تعویض شود.

با توجه به تعداد زیادی از مشکلات مختلف در یخچال LG مدل فریزر بالا، بهتر است این مشکلات توسط یک تعمیرکار مجرب و متخصص بررسی و رفع شوند.