1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ال جی در تبریز

380 بازدید
نمایندگی تعمیرات الجی

خراب شدن یخچال در منزل به معنی افزایش احتمال خرابی حجم زیادی از مواد غذایی خواهد بود اگر تعمیرات یخچال با سرعت انجام نگرفته و سریعا مورد استفاده مجدد قرار نگیرد. لذا این مسئله مهم است که در صورت خراب شدن یخچال ال جی، از خدمات تعمیرات با کیفیت برخوردار باشیم تا خرابی مجدد رخ ندهد. درست است که تعمیرکاران زیادی در شهرهای مختلف در زمینه تعمیر وسایل برقی خانگی فعالیت می کنند ولی به این معنا نیست که همه آن ها از تخصص کافی برای تعمیر یخچال ال جی برخوردار هستند بلکه بهترین کار این است که تعمیر یخچال ال جی را به نزدیک ترین مرکز تعمیرات lg بسپارید برای مثال شهروندان تبریزی می توانند تنها با یک تماس با مرکز تعمیر یخچال ال جی در تبریز از خدمات تعمیرات در منزل خود بهره مند شوند.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر یخچال ال جی در تبریز

 

1- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس تعمیر یخچال ال جی در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

آدرس دفتر  : یاغچیان خیابان نور ۱۸ متری مائده

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

خنک نکردن یخچال ال جی

 

در صورتی که یخچال ال جی شما خنک نمی‌شود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل شامل موارد زیر می‌باشد:

برچسب یخچال: در صورتی که برچسب یخچال ال جی شما روی دستگاه وجود داشته باشد، اطمینان حاصل کنید که در قسمت خلفی یخچال، به موتور دستگاه آزادی کافی داده شده باشد، زیرا این مشکل ممکن است به دلیل عدم تهویه مناسب در قسمت خلفی یخچال باشد.
درب یخچال: در صورتی که درب یخچال ال جی شما به درستی بسته نشده باشد، هوای سرد خارجی می‌تواند به داخل یخچال نفوذ کند و باعث افزایش دما در داخل یخچال شود. بهتر است درب یخچال را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعمیر کنید.
فیلترهای هوا: در صورتی که فیلترهای هوای یخچال ال جی شما کثیف باشند، هوا به درستی در داخل یخچال جریان نخواهد داشت و ممکن است باعث افزایش دما در داخل یخچال شود. لذا بهتر است فیلترهای هوای یخچال را بررسی کرده و در صورت نیاز تعویض کنید.
کمپرسور: در صورتی که کمپرسور یخچال ال جی شما خراب شده باشد، دیگر قادر به تولید هوای سرد نمی‌باشد و در نتیجه یخچال شما خنک نمی‌شود. در این صورت، بهتر است تعمیرکار مجرب را به منزله تعمیر کمپرسور یخچال برای شما به کار گیرید.
در کل، در صورتی که یخچال ال جی شما خنک نمی‌شود، بهتر است به تعمیرکار مجرب مراجعه کرده و دلیل این مشکل را بررسی کرده و رفع کنید.