1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تبریز

674 بازدید
نمایندگی تعمیرات الجی

خرابی در هر وسیله برقی حتی وسایل متعلق به بهترین برند هم می تواند رخ بدهد و این به نحوه استفاده شما از آن وسیله بستگی دارد. اگر ماشین لباسشویی ال جی شما خراب شود تا زمانی که تعمیرات انجام شود، از شستن لباس ها معذور هستید. لذا باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمود. برای این منظور بهترین کار این است که از مرکز تعمیرات ال جی کمک بگیرید. این مرکز در همه استان های کشور تاسیس شده و از مشتریان حمایت می کند. در شهر تبریز شما می توانند برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تبریز از مرکز تعمیرات در این شهر کمک بگیرید و البته نیازی به بردن وسیله به مرکز نیست بلکه تعمیرکار به منزل شما اعزام می شود.

مرکز تعمیرات lg برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تبریز در خدمت شما در تمام مدت شبانه روز.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی lg در تبریز

 

1- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس تعمیر ماشین لباسشویی lg در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

آدرس دفتر  : یاغچیان خیابان نور ۱۸ متری مائده

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

برای عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی در تبریز

 

برای عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی، ابتدا باید به دقت مشکل را تشخیص داده و علت آن را پیدا کنید. در ادامه، می‌توانید از روش‌های زیر برای عیب یابی دستگاه استفاده کنید:

بررسی منابع تغذیه: در برخی موارد، ممکن است مشکل از منابع تغذیه دستگاه باشد. بررسی کنید که آیا دستگاه به درستی به برق متصل شده است و آیا قطعه مناسب به منبع تغذیه متصل شده است.
بررسی فیلترها: فیلترهای ماشین ظرفشویی ال جی باید به صورت منظم تمیز شوند. در صورتی که فیلترها کثیف شده باشند، دستگاه به درستی کار نمی‌کند. بنابراین، بررسی کنید که فیلترها تمیز هستند یا خیر.
بررسی سیستم آبکشی: در برخی موارد، ممکن است خط آبکشی دستگاه یا لوله های آبکشی دچار مشکل شده باشند. بررسی کنید که آیا خط آبکشی دستگاه درست است و آیا لوله های آبکشی دچار خرابی هستند یا خیر.
بررسی دسته بندی: اگر دستگاه نتواند به درستی ظرف ها را شستشو دهد، ممکن است دسته بندی آن به درستی درست نباشد. بررسی کنید که آیا دسته بندی به درستی در دستگاه قرار دارد یا خیر.
بررسی قطعات: در صورتی که مشکل دستگاه همچنان پابرجا باشد، باید قطعات دستگاه را بررسی کرده و از مشکلات آنها مطلع شوید. در این موارد، بهتر است با تعمیرکاران مجرب و تخصصی تماس بگیرید تا به شما در عیب یابی و تعمیر دستگاه کمک کنند.